Tänker

Hejsan.

Just nu sitter jag och försöker komma på en design till bakgrunden jag ska ha.

Men ingentligen borde jag inte göra det just nu utan plugga och stryka band tills skol fotograferingen imorgon.
Min klass kan hända va lite tråkiga med idén till vårat sista kort på denna skola så vi har ''kungligt tema''.
Då ska alla klä ut sig till någon ur någon kunga familj.
Dock så kommer det inte fram med idéer till alla vilken de ska vara , så jag fick helt enkelt bli en geisha om jag får tag i kläder annars blir det att vara vakt.

Men iallafall så ska jag nu fortsätta med alla mina saker som jag ska göra idag och kommer tillbaks imorgon, då hoppas jag även på att jag fått iordning bloggen lite.

Ses sen!


Kommentarer
Postat av: sofie

såg det du skrev i fokis blogg liksom, det e itne så att man har tagit carolas klkonstiga melodi men det e carola som har gjort cover på den HAHA!

2010-08-31 @ 15:23:30
Postat av: Elin(DuzellChan@Youtube)

svar till sofie: Carola gjorde ju en svensk cover på den, orginalet är ju http://www.youtube.com/watch?v=y4CyNvEfWoE .

Dock så tänker vi ju på Carola det första vi gör här i skandinavien då man inte lyssnar så mycket på låtar från 1980 talet

2010-08-31 @ 15:31:34
URL: http://rubberduckzilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: