Plugg plugg

Han aldrig skriva något igår då jag panik skrev min so uppgift , så sitter här i skolan och är glad att vi fått en vecka till på oss och nu får reda på vad ja ska förbättra i min text.

Det är verkligen väldigt jobbit just nu i skolan då man har en sak efter en annan sak som ska vara klart.
Har två prov på gång till lucia och en bok som ska läsas ut tills innan lucia och ska redovisas.
Ska även byta mitt språkval till engelska då jag anser att franskan ger mig inget alls i både betyg eller kunna tala språket.
Kan några meningar och ord men inget som skulle kunna få mig ett högre betyg än G.

Men har en jobbig förmiddag framför mig med tre lektioner efter det så ska jag dra till Mora och även hoppas på att min sak jag beställde har kommit idag, kan aldrig sluta vänta x] Skulle verkligen göra min dag om den ligger i brevlådan hemma när jag går hem till lunch.

Nu ska jag fortsätta jobba och sedan kolla om jag hinner börja på power pointen snart!
Tjaaao



Tänkte det behövdes lite uppiggande av Saito här x]


Kommentarer
Postat av: NiKiTiA

sv.va bra! :) sådär är sjuk :/

2010-11-30 @ 10:55:31
URL: http://nikitias.blogg.se/
Postat av: NiKiTiA

sv. ja det är ju lite skönt att vara ensam hemma men eftersom man mår dåligt orkar man inte göra något utom att titta på teve typ och inte kan man träffa någon heller ):

2010-11-30 @ 19:10:51
URL: http://nikitias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: