Dagen blir bara värre

Dagen har nog inte varit bra för någon just nu känns det som.
1. Mamma vill inte som jag och beställa figur till mig, ska ge mig och säga jag tar väl och beställer bara en!
2.Älsk kunde inte komma då han inte fick nå skjuts :(
3. Våran kommun är cp i huvudet. De vill verkligen inte göra någoting för ungdomarna här. Nu har de beslutat att stänga ner den estetiska programmet. (kan ändras men i detta läge så är den puts väck tills de som går 1:an nu gått ur.)
Och det dumma med det är en ursäkt om att det är för lite som söker till den linjen, men gissa vad det går tre där nu och det skulle vart 5 st till om inte skolan hade sagt nej till dem. Så de inte ta och dömma å säga att ingen vill gå där för det finns folk!

Nej , ska flytta från denna byhåla direkt nästa år. Alla program ska inte vara i denna by utan ska vara minst 2 timmar bort!!! Punkt slut , nu ska jag lägga mig och läsa stressa av mig och försöka över leva mitt liv här >_>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: