Dansbandsveckan

Hejsan allihopa är i Malung nu igen...fick ta och åka hem igen då jag ska iväg till sjukstugan imorgon då jag ska kolla en grej som jag inte orkat gjort sen 1 år tbx men ska troligtvis äntligen få veta hur det egentligen är. :S
Min kropp är helt enkelt cp så jaaaaaaaaaaaah .

Nejmen är nu i Malung och det är dansbandsveckan nu. Veckan då hela Malung består av turister som lyssnar på en massa dansband som kommer hit och spelar. Dom super,dansar och är helt galna :S
Har en video från förra året då jag skulle visa hur mycket folk det är längst stora vägen en bit iallfall


Kommentarer
Postat av: ebba

sv; härligt! samma här :D

2011-07-18 @ 21:15:42
URL: http://damnebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: