P&L

Peace and love börjar imorgon och jag är glad :D
Har nu flyttat till Borlänge och ska då på peace and love imorgon :) Kommer bli skit roligt.
Blir sedan att åka hem igen på Söndag för att vara katt vakt och stanna i typ en vecka eller något.
Har börjat med pärlplattor igen efter sen jag gick på dagis haha. Men det är ju roligare nu när man kan göra coola figurer.
Har gjort nyan cat,black rock shooter och en Umbreon <3
Medan jag nu tar i hårdhandskarna på de färger jag har nu och håller på med en sailor moon. Lyckades fint nog stöta till plattan en gång så halva blev förstörd så fick göra om det.
Men nu är jag snart klar och kanske gör klart den redan imorgon beroende på hur länge jag blir inne i stan , är ju dock inget speciellt mera än förläsningar bland annat.
Kommer uppdatera mera nu och denna vecka blir iallfall intressant ^^
Se fram emot många bilder och filmer :)


Kommentarer
Postat av: Maria nilsson

Min nya blogg, kommentera & checka in :) Kram Elin <3 !

2011-06-30 @ 15:39:30
URL: http://marianilsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: