Sommarjobbar

Jag är på mitt sommar jobb just nu som jag redan varit sen en vecka tillbaks!
Men jobbet är bara i två veckor så det är inte lång tid alls tills jag slutar detta med :)
Jag jobbar just som layout designer osv.
Har gjort enormt många skyltar så som namnskyltar,öpptettidersskylt, informations skylt osv osv.
Snart ska jag göra lappar till deras nycklar så haha, det roliga är att han jag just idag ska jobba med sitte rpå skype och skriver istället haha!
Bra sätt att kommunicera i världen (Y)
Men det är halvt som halvt kul detta jobb.
Det enda som blir jobbigt är ju att man bara siter stilla hela dagen.. så ryggen får lida rätt rejält då stolen jag har är åt helvetet.
Men snart har jag lunch och sedan vid 4 så slutar jag :)
Sedan är det bara 4 dagar till min ledighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: