Projekt i skolan!

Nu är jag här igen och ska visa lite projekt vi haft i skolan den lilla tid vi har haft.
Jag går då alltså digitaldesignprogrammet på helix i Borlänge.
Helix ger en så stor frihet på vad man kan lära sig tycker jag, finns en massa roliga kurser. Men här är det jag har gjort de senaste månaderna.
Första lektionen på digitaltskpande fick vi lära oss grunderna i photoshop, alltså klippa ut och klistra in.....
Detta kunde jag då redan när jag var asliten.....så jag satt och installera saker på datorn x]
Det är ju då att man får en egen dator på skolan och det är fett awsome !

Men detta projekt handlade om att hitta en trappa och en dörr, å sedan lägga till grejer som beskriver typ dig.
Detta blev som det blev då jag gjorde klart allt på 30 min eftersom det tog lite längre tid att fixa datorn än väntat 8D
Hahha.. =w=
andra uppgiften i digtaltskapande är då man skulle göra ett dött träd med penna och papper, lägga in i datorn och göra en surrealistisk bild.
Detta blev då som det blev ahhhaa =w='''
Uppgift ett i estetisk kommunikation....
att gestalta en känsla i 3D från en analys vi gjorde innan...
Ja jag hade då romatik/kärlek.
Uppgift 2 eller snarare 3 men aja.
Hitta en låt, gestalta en känsla du får av den låten, så det blev sorg och längtan efter något.
Slutade med enna dramatiska fula bild :D
Uppgift i Webbutveckling, koda en hemsida från start till slut i bara HTML koder. 
Det är bra att man hade bcmanga förr i tiden då den var uppe då man bara satt och gjorde presentation hela tiden x]
Detta är ingen direkt uppgift utan för dom som vill har vi 3D kurs efter skolan , så vi sitter och gör lite roliga grejer där i :D
Detta var allt dåra. 
Heheh :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: