Ukikishop, igen! ^^

Hejsan!
Jag kom faktiskt precis på detta att jag skulle skriva om hur det blev med ukikishop, jag beställde ju denna maid uniformen förut som dock var förliten..(detta inlägg).
Fick skicka tillbaks och valde att pröva med ett annat plagg och hoppades på att det var större.
Så beställde denna.

Fick den och den var helt UNDERBAR!
Men dock förliten för mig runt bröstet :(
Tänkte först att spara den för att jag snart ska börja träna och hoppas på att det funkar då.
Men sedan blev det att jag ju sålt den vidare till en kompis som är helt klart smalare än jag och passade perfekt.
rekommenderar ukikishop helt klart!
Så söta grejer, men kan vara lite svårt för det som har M~L i storlek beroende på kroppstyp ;P

Har fått iväg lite försmå kläder på senaste.
Känns hårt att sälja dom, där jag sålde bland annat min Bodyline dress som jag fick för några år sedan av mamma...men...skulle aldrig få plats i den igen då jag blivit lägre och då inte kan ha jackan D:
Har även ett par byxor som ligger så ska lägga upp och sälja :S

Men ska få dessa sålda och kolla ifall jag kan handla en maid uniform från bodyline/cosmates eller hitta något annat roligt ^^''


Kommentarer
Postat av: chano

Snygg

2012-03-31 @ 10:51:18
URL: http://chanos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: