packa,packa,åka,åka,sova,sova

Så känns det just nu xD
Vart hemma packat så otroligt mycket saker,sen drar jag hem imorgon då det egentligen skulle vart idag men hann aldrig få sovdynan innan så det sket sig och sedan är det bara någon natt tills jag börjar skolan och yttligare någon dag tills vi ska iväg och campa haha :P

Pirrar otroligt mycket i magen nu och det är äntligen dags att träffa folk med liknanade intresse och troligen samma intresse utanför skolan, längta och oroa sig på en och samma gång.

Hoppas på att dessa 3 år framlver kommer gå varmt om hjärtat på mig så jag kan bara glömma bort allt från tidigare skolgång. Starta ett nytt liv i ny stad,mera nya vänner och satsa på framtiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: