Peace and love dag 4-Fredag

Äntligen är uppdatering...nejmen , jag har vart slö och gjort andra saker i mitt liv istället xD
Åkt hem till Borlänge haft det fint, älsk fick reda på idag att han kom in på högskolan , allt har vart ungefär perfekt idag :O
Cyklade härifrån ner till stan , till min skola. För att jag ska veta hur jag ska cykla längst vägen.
Träffade Spoon ,Kristina och en kompis till Spoon som var astrevlig, halvvägs ner pratade lite och hade lite roligt :)
Men nog om det just nu haha ,detta inlägg ska ju vara om peace and love.
Fredag, näst sista dagen, var inte så många som spelade detta år så det blev bara nå få.
Så denna dagen var det ett band som var värt att se och det var The sounds!
Kommer ni ihåg Living in america? , det gör då jag eftersom det är klassikern nummer 1. Hon och resten fick vi se :)
Lika mycket folk som på 30 seconds to mars så fick sitta och kolla.
Men fick en inspelning på just favvo låten :)
Underbart, kommer komma ihåg detta året extremt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: