Peace and love dag 5-Lördag

Sista dagen på peace and love!
Var bestämt med många band att se slutade med att vi bara såg 1 band och just detta var då Bob Dylan. Japp kråkhalsen som en gång i livet gjorde underbar musik men nu är helt förstörd.
Tycker att Peace and love förstörde lite av upplevelsen med då de filmade från långt avstånd så man såg aldrig Bob riktigt eftersom det blev samma som en bild från 200 meter ifrån som denna jag tog.
Men jag kan nu säga att jag sett Bob Dylan och det var riktigt coolt :)
Skulle även se på Journey men orkade inte sitta 1 timme för att se dom så tråkigt nog fick jag inte göra min pappa avensjuk och se dom :(
Men men så får det vara D:
Sista dagen, helt slut och drog till Malung dagen efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: