Vilken dag..

Vilken dag det har varit, har egetnligen inte gjort någonting..
Sovit och sedan ingenting.
Försökt få ett spel att sammarbeta med mig men vill inte det minsta  :(
Men snart så hoppas jag på att det ska funka!!
Sitter och längtar lite grann tills jag börjar skolan, shit det är inte många dagar kvar verkligen!!
Börjar den 22 Augusti och just nu börja det pirra i magen som bara den xD
Måste få saker och ting gjort, skicka in papper om inackoderingstillägg(stavning?) men det är så jävla konstigt så var lov att skicka efter ett nytt papper nu då jag troligen kryssa i något fel...
Ska höra med CSN sen om vad man ska kryssa i där ... >_>


Kommentarer
Postat av: mysan

Vad åt du för gott idag? :)

2011-07-26 @ 20:06:28
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Celine

Månadens blogg är igång igen och det hade varit jättekul om du ville vara med!♥

Det är bara att anmäla sig i kommentarer i vilket inlägg du vill bara genom att skriva "jag är med" (:

Fötlåt om du inte gillar kommentarer som den här.

Puss&Kram ♥

2011-07-26 @ 23:07:38
URL: http://celinelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: