NU ÄR JAG VID LIIIIIIV IGEN!

Jag är vid liv tillslut efter över en veckas sjukande.
Så idag var blev då första och sista dagen i skolan för denna vecka.
Har tagit 9:ans årliga avslutnings bild för någon timme sedan. Hade min kigurumi på eftersom jag visste att varenda person kommer ha sina finkläder på , så varför inte vara annoulunda och sticka ut lite mer och ha den på.
Älskar den och tror det blir avsome detta. Några fjortisar stog och skrattade när jag kom och några andra fjortisar kom fram och tyckte det var coolt.
Det roligare är ju att dom som skratta tror ju att dom gör det diskret hahaha, fail on them I say!
Seriösa skitungar säger jag bara :)
Nog om det!
Imorgon slutar jag skolan, slutar även då 9:an.
Det känns otroligt, vart tog året vägen?
den försvann med den dryga tiden genom den, känns som jag satt igår och skrev första nationella provet och nu vips slutar jag imorgon.
Detta kommer vara en av de roligaste stunderna i mitt liv troligen, men mesta dels beror det på ifall 9D får tag i traktor annars skippar jag det.
Kommer komma bilder iallafall på allt, för drar även till leksand på avslutningfestival ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: