Helgen

Hejsan!
Inte skrivit på hundra år..
1. Vart upptagen med skolan med att göra klart grejer öva och allt man kan tro sig :S
2. Typ ensam hemma här så har chillat och glott på anime som bara den, såg igenom hela DN Angel dvderna tillslut ^^
3.Tilda har varit här under helgen och hållit mig sällskap.
Sådeså!
Aja xD
Tilda var här i helgen iallfall :)
vi har shoppat eller hon har xD (jag=pank den dagen).
sedan var vi på bio igår och såg Breaking Dawn, tillslut :)
Den var bra och längtar till nästa, tror nog den kommer bli den absolut bästa faktiskt om dom kör riktigt efter boken ;O
Men chill.
Köpte ett nytt tangentbord för 20 kr på dollarstore....
Älskar det, urgo att skriva på och allt :D
Hejsan!
Inte skrivit på hundra år..
1. Vart upptagen med skolan med att göra klart grejer öva och allt man kan tro sig :S
2. Typ ensam hemma här så har chillat och glott på anime som bara den, såg igenom hela DN Angel dvderna tillslut ^^
3.Tilda har varit här under helgen och hållit mig sällskap.
Sådeså!
Aja xD
Tilda var här i helgen iallfall :)
vi har shoppat eller hon har xD (jag=pank den dagen).
sedan var vi på bio igår och såg Breaking Dawn, tillslut :)
Den var bra och längtar till nästa, tror nog den kommer bli den absolut bästa faktiskt om dom kör riktigt efter boken ;O
Men chill.
Köpte ett nytt tangentbord för 20 kr på dollarstore....
Älskar det, urgo att skriva på och allt :D
Där är deeeen ;D
Hardcore gamer är jag ju så måste ju ha ett rejält tangentbord!


Kommentarer
Postat av: Ukiki-shop

Tack så mycket för gratulationerna! Såg ditt inlägg förr, vilket fint inlägg du skrivit trots att det blev fel med storlek. Hoppas att den nya kommer senast imorgon (skickade den i torsdags tror jag att det var) och att den blir fin och passar bra!

2011-11-27 @ 23:01:55
URL: http://ukikishop.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: