Tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennare,

Nejmen hej, har haft lov och varit i Malung då.
Farmor och faster kom till Malung så har tillbringat lite tid med dom med.
Men nu är jag hemma igen, troligen sålt min bajsdator och sedan väntar på EMA ska börja på MTV xD
Bra dag mhm, ska imorgon plugga sönder på våran lediga dag D:
Har prov på tisdag i japanska så blir mycket plugg.
Måste börja med en till hemsida till webbutvecklingen, vill göra klart designen på min blogg här med, men hinner ju fan inget DD:
Fett tråkigt, men nu är det inte länge kvar till jul :')
Troligen flytt ännu goare och sedan bara leva livet, kunna ta med folk på besök låta folk komma och sova över ha kul på helgerna.
Underbart!
Nejmen hej, har haft lov och varit i Malung då.
Farmor och faster kom till Malung så har tillbringat lite tid med dom med.
Men nu är jag hemma igen, troligen sålt min bajsdator och sedan väntar på EMA ska börja på MTV xD
Bra dag mhm, ska imorgon plugga sönder på våran lediga dag D:
Har prov på tisdag i japanska så blir mycket plugg.
Måste börja med en till hemsida till webbutvecklingen, vill göra klart designen på min blogg här med, men hinner ju fan inget DD:
Fett tråkigt, men nu är det inte länge kvar till jul :')
Troligen flytt ännu goare och sedan bara leva livet, kunna ta med folk på besök låta folk komma och sova över ha kul på helgerna.
Underbart!
En bild för dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: