Chillerrilldillsill

Chillar just nu efter en hårddag, kunnat somna precis efter jag kommit hem men jag klarade att hålla mig vaken haha.. Ska se på lite culture japan nu och sedan sova. Imorgon ska jag dra hem till Malung under natten bara typ men aja haha :P Gjorde klart en hög uppgifter så att jag ska kunna få ledigt nästa vecka på fredag då det är en så kallad I-dag, som betyder att dom som har saker kvar att göra som ska in får vara i skolan annars är ni lediga. :) så hoppas på det , då ska jag vara hemma och fixa min halloween dräkt tills söndag nästa vecka då det är ett meet-up här i borlänge vi fixat :) Kommer troligen frysa häcken av mig under det men wtf :D Fett kul! http://www.facebook.com/event.php?eid=278906558793794&ref=ts <- där för dom som är intresserade. Det är ett cosplay meet-up så mesta dels japan nördar som kommer xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: