HEJ Å HÅ!

Hejsan nu är jag tbx i borlänge och tar tag och skriver ett inlägg efter att inte har somnat redan xD
Är så slut att sluta halv 4 så jag somnar nästan direkt då jag kommer hem :P
men jag lova iallafall bilder från granny goes street från i lördags så här kommer det :)
Gissa vem detta är som sitter bakom trummorna för Tove Styrke ;D
Jo som ni ser det är sångaren från neverstore allt :)
Tog denna bilden till Tilda så hon kunde dreggla lite senare xD
det var väl lite gött tills våra kära malungskillar kom dit , dret fulla och skulle ravea sönder och allt blev bara drygt >_>...
I väntan på crashdiet :D
WOOH!
Assvårt att ta kort då dom ej står still och det är mörk ute och alla krockar in i ryggen på en samtidigt och blixt gick ej , men fick någon bild iallfall x]
alltså den rosa glittriga bas gitarren är som en dröm , vela ha rejält mycke !
sista bilden , nej fick ingen bild på trummisen som man då fattar för vi hade en jävel från filmcrewt precis framför oss i början då jag tog bilder, och fan heller flytta dom på sig heller, nene....
Dagens kap ;D
Fick tag i plektrumet från basisten, ja jag suger på namn <3
Men nu är jag och Tilda coola då vi har ett varsitt plektrum från våra första konsert med crashdiet.
Dock fick Tilda det förra året men endå x]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: